Moderator: JB

Mexican skrev:Men så röker de ju hasch, har prostituerade, kan köpa sprit i affärer(och inte apotek) och röker en massa cigaretter utan filter med.

Mexican skrev:hehe!
Danskarna kan göra skojjiga filmer de. Men så röker de ju hasch, har prostituerade, kan köpa sprit i affärer(och inte apotek) och röker en massa cigaretter utan filter med. Inte alls lika trista som sitt grannland.
Hörde en dansk en gång som kommenterade(iklädd sin kofta) att hellre leva som dansk, röka och dricka och vara lycklig till man är 65 än att vara svensk, äta GI, köra volvo och leva allmänt olycklig till 85...
Mexican skrev:Jag tänkte göra som de har tradition här i Latinamerika: Jag lever i exil tills det är läge att återkomma och ta makten! Varför nöja sig med en liten plätt när man kan ta hela landet!![]()
Och moralpaniken och förbuden är det första att åka. "Rösta" på mig...
Mexican skrev:Sen har Mexiko iofs en ickefungerande rättstat, knarkhandlare, shootouts och banditer överallt, man kan inte lita på någon samt att man är tvungen att ha galler för alla fönster och passa hunden så inte nån stjäl den för att laga middag.
Man får passa sig själv alltså, inte helt lätt för en "nymexican" från Svedala har jag fått lära mig. Men man lär sig av sina misstag.
Men av någon anledning föredrar jag Mexico ändå!!!
mr_classic skrev:Mexican skrev:Sen har Mexiko iofs en ickefungerande rättstat, knarkhandlare, shootouts och banditer överallt, man kan inte lita på någon samt att man är tvungen att ha galler för alla fönster och passa hunden så inte nån stjäl den för att laga middag.
Man får passa sig själv alltså, inte helt lätt för en "nymexican" från Svedala har jag fått lära mig. Men man lär sig av sina misstag.
Men av någon anledning föredrar jag Mexico ändå!!!
Du känner väll att du lever där borta
Oskar skrev:mexikansk elstandard: http://www.youtube.com/watch?v=vqtKoBNq20Q" target="_blank" target="_blank
http://www.youtube.com/watch?v=UQyf4-ZI ... re=related" target="_blank" target="_blank
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster