Btw, fick tempmätaren att funka(visar den olja eller vatten? Jag tror vatten och att gradantalet är i Fahrenheit) likaså "ecodrivingmätaren" funkar något ryckigt. Kanske behöver användas lite för att den ska flyta fint. Rolig detalj - kopplar man den till insuget så visar den mindre ju mer man gasar. För den som vill dämpa samvetet kan det vara en kul sak att veta... Eller så är jag förbannat lättroad - antagligen det senare!
Bytta blinkersrelän, har numera normalsnabba blinkers och även varningsblinkers! Yeah!
Kostnad för blinkersrelän och en burk med sprayolja = 33 kronor.
Burna runt lite med bilen och nu dönar avgassystemet emot nånstans under bilen. Chinga!(Fan)
Antar att jag får ta tag i att byta motorfästen(eller reparera som de gör här - billigare att gjuta nytt gummi än att byta till nytt. Resultat = samma!

)
Man ska inte leka amerikansk snut i biljakt runt kvarteret...

Fast det är förbannat skojjj!! De har samma system med avenues och streets som i jänkestäder(Avenidas och Calles på spanska)! Högersväng vid rödljus är en underbar uppfinning!

Roger Gustafsson
Caprice Coupé -82, 350, No cat, No EGR - just in and out, tru dual exh, TH 200 4R, 8,5" bkxl
Life is better with cheap gas, beer and women
Sand&Salt Mexican Leather