mangan skrev:Nu är ju min Spanska lika kass som min latin,, men visst är det en Gjutjärns 5,3 LSx,, riktigt rolig liten maskin,,,,
Vad står peson i?
Det står ungefär såhär:
Jag säljer denna motor och växellåda Chevrolet V8 etc.... årsmod 2006, likadan från 1999 till 2007.
Passar följande modeller.... nanananana
Motorn på bilden kostar 9000 pesos, lådan 4000(jag läste fel innan då...) med turbin.
Kan även sälja allt i delar. Listat priset på olika delar, söker du andra delar inte listade så kontakta mig för pris.
Pris inte förhandlingsbart, kolla så att motorn passar i din bil, jag säljer alltid bra skit, jag har sålt massa motorer, kolla min rep på Mercado Libre, jag kan skicka motorn om du vill, ingen retur etc...
En peso just nu är för dyr tycker jag. Ligger på 1,64 - när jag flyttade stod den i 1,95
Förbannade grekerna som dragit ner den med sina affärer... eller nåt...
Säljs i Tijuana. Nära amerikanska gränsen det...
mangan skrev:
Jag har ju kanske blandat i hop gamla GM fordon, men vist finns det en bult på startens främre gaveln som du kan ansluta en jordning på, den har jag för mig att staget satt till, men som sagt var,, detta är lite svaga minnen från mitten av 90-talet.
Magnus
Låter vettigt, suttit hela kvällen hos svärmor och funderat på om det inte borde gå att göra ett stag till minuspolen på startern... (Ja, inte hela kvällen... Det vore oförskämt
Ska ta upp detta med chefen när bilen kommer åter verkstaden.